“Dajrekt medija” postaje deo “Junajted medije”

Informer: Još jedan dokaz zajedničke strategije Đilasa i Petreusa

“Junajted medija” predala je Komisiji za zaštitu konkurencije zahtev za odobrenje kupovine 100 odsto udela u kompaniji “Dajrekt medija” na tržištima Srbije, Crne Gore, Makedonije i Albanije, što uključuje i zahtev za odobrenje “Dajrekt mediji” za kupovinu terestrijalnih televizijskih stanica Pink BiH i Pink Crna Gora.

“‘Dajrekt medija’ je moderna advertajzing agencija koja ima veliki broj klijenata u više zemalja regiona, odlične odnose sa TV stanicama i medijima i dobro razrađene modele plasiranja i monetizacije lokalne produkcije i atraktivnih sadržaja. Zbog toga smo ih prepoznali i kao odličnu platformu za pokretanje transformacije televizija u regionu kroz primenu novih tehnologija koje se sada uvode u celom svetu”, kaže direktor “Junajted medije” Aleksandra Subotić.

Kako se navodi u saopštenju ove agencije, “Dajrekt medija” je skoro dve decenije regionalni lider na tržištu medijskih i komunikacijskih agencija, kao i, navodi se, važan partner u produkciji televizijskog sadržaja.

“Drago nam je da je ‘Junajted medija‘ prepoznala vrednosti ‘Dajrekt medije‘, i verujem da će naše udruživanje biti ključni faktor transformacije regiona ka budućnosti televizijskog oglašavanja u novom digitalnom dobu”, izjavio je predsednik kompanije “Dajrekt medija” Krašimir Guergov.

Ovom akvizicijom, kaže se, “Dajrekt medija” postaje deo velikog sistema “Junajted medija” i nastavlja razvoj novih tehnologija, inovativnih advertajzing modela i primene digitalnog marketinga.

“To će omogućiti da se osmišljena rešenja plasiraju kroz različite platforme, a Dajrekt Mediji osigurati potencijal za dalji rast”, ističe se.

Pink Internešenel kompani i Željko Mitrović, navodi se u saopštenju, potpisali su saglasnost “Dajrekt mediji”, odnosno “Junajted mediji”, da pristupi procesu dobijanja saglasnosti od nadležnih agencija za konkurenciju, a povodom akvizicije dve terestrijalne televizije – televizije Pink M u Crnoj Gori i televizije Pink BH u Bosni i Hercegovini.

“Strategija razvoja i budući planovi Pink medija grupe usmereni su ka ubrzanom razvoju produkcije, gradnji novih produkcionih kapaciteta, puštanju novih kablovskih kanala kao i transformaciji ka potpuno digitalnom obliku”, rečeno je u saopštenju.

Kako se ističe, u skladu sa tim ambicijama “Pink medija grupa” je donela odluku da svoje resurse koncentriše u Srbiji i na taj način uspostavi bolju i produktivniju kontrolu nad svim svojim televizijskim, produkcionim i digitalnim operacijama koje ima u skoro 20 zemalja Evrope i Sveta.

“Sredstva od ove akvizicije ‘Pink medija grupa‘ će upotrebiti za izgradnju novih produkcionih kapaciteta, brži razvoj i širenje platforme sa preko 60 Pink kanala kao i za otkup 10 odsto udela Pink Internešenel kompani kojim će Željko Mitrović ponovo postati 100 odsto vlasnik centralne i najznačajnije kompanije Pink sistema”, precizira se.

 

Izvor Tanjug/RTS

INFORMER: ĐILAS SE UDRUŽIO SA BIVŠIM ŠEFOM CIA
Odavno nije tajna da Šolak i Đilas, zajedno sa Petreusom kontrolišu većinu elektronskih medija u Srbiji, a utapanje Dajrekt medije u Junajted mediju, još jedan je u nizu dokaza njihove zajedničke strategije.

Podsetimo, tokom kampanje za beogradske izbore Šolak je bio jedan od glavnih finansijera Đilasove kampanje za gradonačelnika Beograda.

Prema dokumentaciji u koju su uvid imale Novosti, Šolak je krajem oktobra prošle godine obezbedio čak 4,5 miliona evra na ime prodaje zgrade u ulici Antifašističke borbe 13 b u Beogradu.

Transakciju su pokušali da prikriju kupovinom preko firme čiji se krajnji vlasnik teško otkriva, ali svi tragovi vode do Šolaka.

Novosti” pišu da je samo nekoliko dana nakon što je objavio da ulazi u izbornu trku, Đilas je tu zgradu prodao “na krajnje čudan način”, a sedište njegove “Dajrekt media” ostalo je i dalje na toj adresi.

U dostupnim spisima vidi se da je kupac zgrade firma “Tekhil plaza”, iza koje navodno stoji Šolak.

Osim toga, pre nego što je 31. oktobra 2017. potpisan kupoprodajni ugovor Šolak je kod banke založio još nekupljeni objekat kako bi dobio kredit da isplati Ðilasa.

Novosti” ukazuju da su ovi poslovni aranžmani otvorili niz pitanja, među kojima je jedno od ključnih – da li medijski magnati Đilas i Šolak prodajući jedan drugom fiktivno i “Dajrekt medija”, u stvari zajednički upravljaju čitavom medijskom imperijom.

Budući da pomenuta firma drži i dalje ogroman deo kolača za oglašavanje u medijima, postavlja se pitanje koliko pomenuti dvojac može da utiče na uređivačku politiku televizija i novina što i te kako dobija na težini u predizbornoj kampanji.

– Imajući sve to u vidu, mnogo je jasniji uređivački koncept pojedinih televizija, poput N1, koja je praktično pokrenuta preko Šolakove Junajted grupe – pišu “Novosti“.

Inače, “tajanstvenog kragujevačkog biznismena Šolaka”, suvlasnika SBB i predsednika borda “Junajted grupe”, početkom januara portal “Malta danas” optužio je da je kupio državljanstvo te zemlje da bi izbegao plaćanje poreza kod nas.

Šolakova SBB “Telemah grupa” postala je vodeći kablovski operater u zemljama bivše Jugoslavije.

Američki Investicioni fond KKR kupio je 2013. godine SBB za 1,5 milijardi dolara, a Šolak je ostao glavni menadžer i jedan od akcionara sa udelom od 21 odsto.

Dakle, sve je jasno…

 

Izvor Informer, 06. jun 2018.