„Дajрект медија“ постаје део „Јунајтед медије“

Информер: Још један доказ заједничке стратегије Ђиласа и Петреуса

„Јунајтед медија“ предала је Комисији за заштиту конкуренције захтев за одобрење куповине 100 одсто удела у компанији „Дајрект медија“ на тржиштима Србије, Црне Горе, Македоније и Албаније, што укључује и захтев за одобрење „Дајрект медији“ за куповину терестријалних телевизијских станица Пинк БиХ и Пинк Црна Гора.

„‘Дајрект медија’ је модерна адвертајзинг агенција која има велики број клијената у више земаља региона, одличне односе са ТВ станицама и медијима и добро разрађене моделе пласирања и монетизације локалне продукције и атрактивних садржаја. Због тога смо их препознали и као одличну платформу за покретање трансформације телевизија у региону кроз примену нових технологија које се сада уводе у целом свету“, каже директор „Јунајтед медије“ Александра Суботић.

Како се наводи у саопштењу ове агенције, „Дајрект медија“ је скоро две деценије регионални лидер на тржишту медијских и комуникацијских агенција, као и, наводи се, важан партнер у продукцији телевизијског садржаја.

„Драго нам је да је ‘Јунајтед медија‘ препознала вредности ‘Дајрект медије‘, и верујем да ће наше удруживање бити кључни фактор трансформације региона ка будућности телевизијског оглашавања у новом дигиталном добу“, изјавио је председник компаније „Дајрект медија“ Крашимир Гуергов.

Овом аквизицијом, каже се, „Дајрект медија“ постаје део великог система „Јунајтед медија“ и наставља развој нових технологија, иновативних адвертајзинг модела и примене дигиталног маркетинга.

„То ће омогућити да се осмишљена решења пласирају кроз различите платформе, а Дајрект Медији осигурати потенцијал за даљи раст“, истиче се.

Пинк Интернешенел компани и Жељко Митровић, наводи се у саопштењу, потписали су сагласност „Дајрект медији“, односно „Јунајтед медији“, да приступи процесу добијања сагласности од надлежних агенција за конкуренцију, а поводом аквизиције две терестријалне телевизије – телевизије Пинк М у Црној Гори и телевизије Пинк БХ у Босни и Херцеговини.

„Стратегија развоја и будући планови Пинк медија групе усмерени су ка убрзаном развоју продукције, градњи нових продукционих капацитета, пуштању нових кабловских канала као и трансформацији ка потпуно дигиталном облику“, речено је у саопштењу.

Како се истиче, у складу са тим амбицијама „Пинк медија група“ је донела одлуку да своје ресурсе концентрише у Србији и на тај начин успостави бољу и продуктивнију контролу над свим својим телевизијским, продукционим и дигиталним операцијама које има у скоро 20 земаља Европе и Света.

„Средства од ове аквизиције ‘Пинк медија група‘ ће употребити за изградњу нових продукционих капацитета, бржи развој и ширење платформе са преко 60 Пинк канала као и за откуп 10 одсто удела Пинк Интернешенел компани којим ће Жељко Митровић поново постати 100 одсто власник централне и најзначајније компаније Пинк система“, прецизира се.

 

Извор Танјуг/РТС

ИНФОРМЕР: ЂИЛАС СЕ УДРУЖИО СА БИВШИМ ШЕФОМ CIA
Одавно није тајна да Шолак и Ђилас, заједно са Петреусом контролишу већину електронских медија у Србији, а утапање Дајрект медије у Јунајтед медију, још један је у низу доказа њихове заједничке стратегије.

Подсетимо, током кампање за београдске изборе Шолак је био један од главних финансијера Ђиласове кампање за градоначелника Београда.

Према документацији у коју су увид имале Новости, Шолак је крајем октобра прошле године обезбедио чак 4,5 милиона евра на име продаје зграде у улици Антифашистичке борбе 13 б у Београду.

Трансакцију су покушали да прикрију куповином преко фирме чији се крајњи власник тешко открива, али сви трагови воде до Шолака.

Новости“ пишу да је само неколико дана након што је објавио да улази у изборну трку, Ђилас је ту зграду продао „на крајње чудан начин“, а седиште његове „Дајрект медиа“ остало је и даље на тој адреси.

У доступним списима види се да је купац зграде фирма „Текхил плаза“, иза које наводно стоји Шолак.

Осим тога, пре него што је 31. октобра 2017. потписан купопродајни уговор Шолак је код банке заложио још некупљени објекат како би добио кредит да исплати Ðиласа.

Новости“ указују да су ови пословни аранжмани отворили низ питања, међу којима је једно од кључних – да ли медијски магнати Ђилас и Шолак продајући један другом фиктивно и „Дајрект медија“, у ствари заједнички управљају читавом медијском империјом.

Будући да поменута фирма држи и даље огроман део колача за оглашавање у медијима, поставља се питање колико поменути двојац може да утиче на уређивачку политику телевизија и новина што и те како добија на тежини у предизборној кампањи.

– Имајући све то у виду, много је јаснији уређивачки концепт појединих телевизија, попут Н1, која је практично покренута преко Шолакове Јунајтед групе – пишу „Новости„.

Иначе, „тајанственог крагујевачког бизнисмена Шолака“, сувласника СББ и председника борда „Јунајтед групе“, почетком јануара портал „Малта данас“ оптужио је да је купио држављанство те земље да би избегао плаћање пореза код нас.

Шолакова СББ „Телемах група“ постала је водећи кабловски оператер у земљама бивше Југославије.

Амерички Инвестициони фонд ККР купио је 2013. године СББ за 1,5 милијарди долара, а Шолак је остао главни менаџер и један од акционара са уделом од 21 одсто.

Дакле, све је јасно…

 

Извор Информер, 06. јун 2018.